Deepak Chopra nám změnil život a teď ho může změnit i vám, říkají Ctirad Hemelík a Jan Mühlfeit, leadeři osobního rozvoje - spolupráce na PR článku

05.05.2018 15:17

Máme pro vás opravdovou laskominu. Při příležitosti návštěvy Deepaka Chopry v Praze jsme vyzpovídali ty, kteří za jeho pozváním stojí a jsou lídry v osobním rozvoji v Čechách – Ctirada Hemelíka a Jana Mühlfeita. S Deepakem se znají osobně a oba výrazně ovlivnil. A oni se snaží svými aktivitami ovlivňovat ostatní a pomáhat jim k úspěchu. Více se o nich dozvíte v působivých medailoncích na konci článku.
 
 

„Smyslem mého života je pomáhat najít smysl života ostatním lidem“

Jan Mühlfeit

S oběma výraznými osobnostmi českého leadershipu jsme se setkali v pizzerii v Praze a jejich úsměvy naznačovaly, že i přes spousty práce a zařizování mají skvělou náladu.

Kdo  je Deepak Chopra a proč ho již potřetí zvete do české kotliny?

Jan Mühlfeit: Deepak Chopra je jeden z předních spirituálních leaderů na světě. Vydal několik desítek knih – New York Times bestsellerů. Mám hodně z nich přečtených. Proč jsem s ním v kontaktu? V roce 2010 přednášel pro úzké vedení Microsoftu (seminář se jmenoval The Soul of Leadership – Duše Leadershipu). Na základě toho, co nám řekl, jsme svým způsobem do značné míry změnili způsob, jakým jsme fungovali a obohatili ho i o spiritualitu – abychom v práci našli i hlubší smysl. (Satya Nadella, který shodou okolností nyní šéfuje Microsoftu, tak je hodně spirituální člověk). Deepak tím, že ovládá několik oborů najednou, má ohromný přesah. Například díky kvantové fyzice vysvětluje spiritualitu a některé věci, které jdou za běžné logické chápání. Můj kamarád Jim Clifton, který vede firmu Gallup říká, že Deepak Chopra je svými názory a tím, co dělá, deset let před ostatními v oboru. Podle mě je to spíše o 20 let. I proto si velmi vážím toho, že podpořil svojí citací titulní stranu mojí knihy Pozitivní leader. Také mě těší, že jeho přednášku budu moci opět moderovat. Deepaka považuji za jednoho z nejlepších myslitelů tohoto světa.

Ctirad Hemelík: Deepak mi někdy ve 13-14 letech pomohl otevřít pohled na moji životní cestu. A už možná v té době jsem sám sobě slíbil, že ho chci potkat naživo. A teď se to děje… Ale jinak je Deepak člověk, který umí pojmenovávat věci, a nedávat jim nálepky „východní nebo západní“. On jednoduše spojuje pohled na svět a nemá tam ty potřebné závěsy, a tím pádem je přijatelný pro neomezený počet lidí. Co mě na něm hodně baví, je jeho životní a denní rytmus a je pro mě ten nejvíc „easy going man“, kterého jsem potkal.

Deepak je celosvětově známá osobnost, patří mezi top myslitele a určitě není jednoduché ho přivézt do Čech na akci. Jak se něco takového vůbec dělá?

Ctirad Hemelík: Za to, že dneska mohu považovat Honzu za svého kamaráda, může Deepak. V roce 2014 jsme připravovali jeho první návštěvu v Praze a já se shodou náhod a za pomoci Václava Macha dostal až ke generálnímu řediteli Microsoftu, kterým byl v tu dobu právě Honza a on mi říkal: „Já toho Deepaka znám, on je boží člověk.“ A v ten okamžik jsem si říkal, že to je fakt dobrý, protože, když je někdo jako pan Mühlfeit do těch věcí zamilovaný a má je rád, tak je dobrý sem Deepaka přivézt. A před tímto obdobím, kdy už bylo vše domluvené a pod kontraktem, tak jsme měli za sebou více než 7 let soustavné práce, kdy jsem se opíral o své reference, koho jsem už do Čech přivezl. A to tady mluvíme o více než 350 lidech, kteří už na mě mohli dát referenci, že jsme slušná firma, a že držíme slovo. Pravidelně jsem v nějaké interakci, tak jednou za čtvrt roku, posílal e-mail do kanceláře Deepaka Chopry, že ho chci přivézt. Ale bylo to s nimi nadlouho. A je pravda, že velkou roli v posledním rozhodnutí v kanceláři Deepaka hrál roli James A. Cusumano, což je člověk, který vlastní Chateau Mcely tady v Čechách. Je to velmi zajímavý člověk pocházející z Ameriky, který se s Deepakem znal už dávno a on mu dal takovou tu poslední referenci, že je to fakt OK. A to bylo na jaře v roce 2013, kdy se podařilo dojít k ceníku a začalo se řešit, jakým způsobem by to všechno mělo probíhat. První akce byla v Lucerně, kde byla klasická přednáška. Jsem přesvědčen, že Deepaka zaujala ta energie. Protože energie „nadupaný Lucerny“ a celé Prahy byla neskutečná. A od té doby si myslím, že můžeme s Honzou považovat Deepaka za našeho kamaráda a on sem jezdí fakt rád.

„Když máte pro něco vášeň a máte sen, tak je potřeba ho trošku otesat. Je potřeba z toho žulovýho kamene otesat ten dobrej žulovej kámen.“

Ctirad Hemelík

Cena za seminář ale výrazně převyšuje vstupné na pravděpodobně všechny akce roku 2018. Vnímá to někdo?

Jan Mühlfeit: Pár lidí třeba na Facebooku napsalo, že cena za vstupenku je velmi drahá. Samozřejmě toto je jeden ze špičkových lidí na světě. Takových lidí je zhruba 10. A já vždycky říkám a vždycky jsem to říkal, i když dneska jsem už na tom samozřejmě finančně někde jinde, že nejsem tak bohatej, abych mohl chodit na levný semináře. Protože pokud je něco hodně levné, tak je tu otázka, proč je to levné? A logicky na to navazuje i stanovení, co je vlastně drahé? Pro mě rozhoduje hodnota toho semináře – a ta daleko přesahuje tu cenu. Samozřejmě, že se může stát, že ta cena je pro někoho vysoká. A navíc ceny za ten seminář tady v ČR neodpovídají cenám, které by lidé zaplatili v západní Evropě. Já jdu na Tonyho Robbinse někdy v dubnu a tam to je úplně někde jinde, to je úplně jiný level.

 

Ctirad doplňuje: Já bych chtěl dodat, že tento seminář je nejen jediný v celé Evropě, ale cena, kterou se nám podařilo s Američany domluvit, je mimo Deepakův standard. A je to dané tím, že do Prahy jezdí rád.

Máte s Deepakem nějaký zajímavý zážitek nebo zkušenost, jaké to s ním bylo? V čem je tak výjimečný?

Jan Mühlfeit: Určitě. Já učím optimální výkon, to znamená stavy flow. Když jsem s ním byl na pódiu, byl to podobný stav. Deepak vyzařuje energii, je to určitý klid, který se přenáší na druhého člověka a všechny kolem. A to jsem cítil i na tom pódiu. Já tedy trému nemívám, ale i kdybych ji měl, tak ne v tu chvíli, protože Deepak vyzařuje takový klídek a pohodičku. Deepak Chopra je introvert. Tam se musí poslouchat především obsah. Mluví pomalu, ale to je v pohodě, protože obsah je hodně nadčasový. Kolem něj je specifická energie a aura a tu přenáší i na ostatní. A navíc, jak už tu říkal Ctirad, Deepak je úplně normální. Na tom je zajímavý to, že Bill Gates, Princ Charles, Tony Blair, Madeleine Albrightová, se kterými jsem něco dělal, tak to jsou úplně normální lidi. I když patřili mezi nejznámější pětku na světě.

Ctirad Hemelík: Ten zážitek se nedá úplně vyjádřit. Nejenže si splníte nějaký sen, ale vy potom ten sen překročíte, protože se vám z toho lídra stane člověk, který to žije. Není to o tom, že ty věci jen tak říká. On to i žije. A v tom je velký rozdíl. Já jsem nadšený, že tento příjezd do Prahy byl vyvolaný z jejich strany. Teď už to nebylo o tom, že já jsem mu psal, že ho tady chceme. Sám mi napsal, že by rád přijel do Prahy. A já se na ten okamžik moc těším, protože vím, co mi to před těmi 2 a 4 lety dalo, jakým způsobem to zklidňovalo můj mindset a velmi příjemně mě to nasměrovalo do stavu, kdy si dělám to, co mě baví a můžu tomu říkat nějaké flow, protože se necítím, že bych měl vybité baterky. Tady v tom směru má Deepak podle mě geniální rezonanční pole, auru, kde to člověka vyklidňuje jeho přítomností. A je to dané tím, že on to skutečně žije.

 

Celý článek si přečtěte zde

 

 

 

 

Zpět

Kontakt

Monika Součková

+ 420 723 833 733

O mně

  • Monika Součková Monika Součková

    Chcete zkvalitnit svůj život? Rozvíjet se a růst? Začít psát novou, lepší a krásnější kapitolu svého života? Jste ve správný čas na správném místě. 

    Více o Monice zde

Newsletter/Vše se dozvíte jako první

Chci odebírat zajímavé novinky a články:

Monika Součková © 2016. Všechna práva vyhrazena.

Tvorba www stránek zdarmaWebnode