Poradenství při výběru SW

Žijeme v informační a technologické době. Moorovův zákon říká, že každé dva roky máme o sto procent lepší počítač, to však znamená, že chrlí dvojnásobek informací a exponenciálně tak roste tlak na firmy a s ním spojená potřeba rychle a jednoduše data shromaždovat, třídit, zpracovávat, analyzovat, filtrovat, hodnotit, evidovat, sdílet, řídit a plánovat. Velký rozmach technologií zásadním způsobem mění, jak se budou jednotlivé oblasti byznysu zpracovávat. Automatizace, digitalizace a umělá inteligence dlouhodobě ovlivňuje podnikové procesy napříč všemi odvětvími a segmenty. Společnosti, které používají nejmodernější technologické inovace s vysokou přidanou hodnotou si zajistí dlouhodobě významnou konkureční výhodu či se stanou v dlouhodobé budoucnosti konkurenceschopné, a to jim umožní udržet se na trhu. 

                                                                         

V ČEM SPOČÍVÁ MÁ ROLE A PŘIDANÁ HODNOTA? A PROČ?

Pomáhám proto propojovat firmy s dodavateli SW nástrojů a služeb. 
 
Má činnost spočívá v komunikaci s firmami na úrovni vrcholového vedení, HR a IT manažerů, vedoucích zákaznického servisu, finanční a obchodních ředitelů. Při ní zjišťuji současné a budoucí potřeby firem, analyzuji situaci a navrhuji další postup s řešením. Konzultuji stávající situaci s kompetentními konzultanty a projektovými manažery. Současně se podílím na marketingových aktivitách.
 

Svojí činností  tak pomáhám zjednodušovat, propojovat, zefektivňovat, optimalizovat procesy a systémy ve firmách prostřednictvím moderních technologických nástrojů. Díky tomu mohou firmy rychleji a snadněji obchodovat či poskytovat služby, optimalizovat své náklady a dosahovat vytyčených cílů, obratu a zisku a naplňovat své vize. Díky těmto SW nástrojům firmy vytvářejí vhodné podmínky pro rozvoj svého byznysu, zjednodušují a zefektivňují práci jak zaměstnancům, tak zákazníkům, dodavatelům a obchodním partnerům. 

 

JAKÉ SLUŽBY?

HR bezpapíru/paperless - Personální dokumenty už nemusíte kvůli jejich podepsání tisknout. Díky digitalizaci, biometrii a workflow dnes již můžete velmi jednoduše a přehledně zpracovat a archivovat veškeré dokumenty související s náborem zaměstnanců (onboardingem), změnami v průběhu zaměstnání či jejich odchodem. 
 
Díky pár kliknutím myši se převede dokument z personálně mzdového systému přímo do PDF, který personalista pak pošle hromadnou korespondencí na kompetentní osoby. Tento systém umožňuje automatické generování a rozesílání dokumentů pro tisíce lidí hromadně. Zaměstnanec a zaměstnavatel pak všechny dokumenty podepisuje elektronicky prostřednictvím tabletů nebo biometricky pomocí singpadů a následně se jednoduše kliknutím myši odešle přímo do podpisového workflow personalistům a nadřízeným. Ti po prohlédnutí a kontrole dokumentů mohou podepsat všechny dokumenty na jedno kliknutí, a tím se výrazně zrychluje podepsání dokumentů. Workflow umožňuje jednoduchý přehled dle priorit, rychlé a jednoduché odsouhlasení. Personalistům toto řešení výrazným způsobem ulehčí a zjednoduší práci, firmě uspoří náklady, zkrátí se čas na distribuci a logistiku, celkově zjednoduší a zautomatizuje personální agendu. Navíc personalisté získají jednoduchý přehled v on-line podobě. Toto řešení počítá i s variantou pro dělnické profese, kde není potřeba PC gramotnost. Pro zavedení paperless systému do firmy není potřeba měnit celkově SW. Toto řešení se jednoduše zintegruje s vaším stávajícím systémem. Jedná se o rychle rostoucí trend HR napříč všemi odvětvími. Více o HR trendech pro rok 2019 se dočtete zde.
 

-80%              1.3 FTE        -90%

nákladů na logistiku                úspora v HR týmu                 zkrácení času

 
biometrie - biometrické a elektronické podpisy HR dokumentů, smluv, faktur 
 
automatizace a digitalizace podnikových procesů - pokrýváme a zajišťujeme automatický oběh a schvalování dokumentů, smluv, back office procesů, faktur, objednávek a nákupů, cestovních příkazů, dovolených, evidenci majetku, automatické řízení výroby, GDPR a ISO procesy, řešení stížností a helpdesk - jednoduchá workflow kol, doporučení, schválení) prostřednictvím nástroje PowerFlow, které je možné nastavit prostřednictvím drag'n'drop myší bez nutnosti  programátora. 
 
automatizace HR procesů - automatizujeme prostřednictvím jednoduchých workflow nástroje PowerFlow, které je možné nastavit prostřednictvím drag'n'drop myší bez  nutnosti  programátora jednotlivé okruhy HR oblastí jako např. výkazy práce, dovolené a nemoci, souhlasy, nábor zaměstnanců, školení a směrnice, cestovní příkazy, zpětné vazby, dotazníky.
 
 
Již  nemusíte čekat několik dnů na tištěné dokumenty, týdny či měsíce na programování a nastavení procesů ve vašem systému a investic mnohdy statisíců a více. V současnosti si prakticky za pár korun můžete ihned procesy nastavit sami jednoduše, rychle, efektivně bez nutnosti programátora a připojit k vaše stávajícímu podnikovému či personálně mzdovému systému. 
 
Komplexní řešení pro zákaznický servisOmnichanell komunikační platforma, pro callcentra, kontaktní centra a zákaznický servis, která je nabízena formou služby – privátní /public Cloud prostřednictvím technologického a inovačního leadra v dané oblasti SW Genesys. 
 
Tato platforma nabízí svým zákazníkům distribuci a zpracování jak obvyklých komunikačních kanálů v podobě hlasu, emailových zpráv, sms zpráv, chatu apod., tak i nových medií, jako například jsou distribuce a zpracování Facebokových a Twiterových zpráv, možnost realizace video hovorů, možnost napojení na Apple Business Chat a WhatsApp atd. Veškeré interakce jsou samozřejmě nahrávány a archivovány s možností dalšího zpracování v podobě Value Added services jako je například technologie Speach To Text (STT) a Text To Speach (TTS), ChatBot, VoiceBot, Umělá Inteligence atd.  
 
Krom inovativních technologií speciálně pro oblast zákaznického servisu doporučuji jako bonus článek o telefonování určený pro vedoucí a pracovníky callcenter, zákaznického servisu a obchodníky.
 
 
+10 - 15%           +20%                                 -15 - 20%  

   růst Revenue            růst zákaznické spokojenosti      nižší náklady na obsluhu

 
 

 

 Partneři, dodavatelé, produktová řešení

 
 
 
 
 
    

 

Co SW řešení umí a v čem vám mohou pomoci? seznamte se ve videích níže

 

Máte konkrétní dotaz/y? POTŘEBUJETE osobně PORADIT, POMOCI S VÝBĚREM SOFTWaRU, zkonzultovat a navrhnout řešení? 

 

kontaktujte mne ve formuláři níže nebo rovnou zavolejte. Poradím vám a pomohu s výběrem. Garantuji, budete mít maximální servis!  

 

Komunikujme spolu, vyplatí se Vám to! Čeká Vás více kvality pro Váš byznys!

 
Monika Součková
sales konzultant /sales support
tel. +420 723 833 733, +420 601 008 158
e-mail: monikasouckova@seznam.cz

Kontakt

Monika Součková

+ 420 723 833 733

O mně

  • Monika Součková Monika Součková

    Chcete zkvalitnit svůj život? Rozvíjet se a růst? Začít psát novou, lepší a krásnější kapitolu svého života? Jste ve správný čas na správném místě. 

    Více o Monice zde

Newsletter/Vše se dozvíte jako první

Chci odebírat zajímavé novinky a články:

Monika Součková © 2016. Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode