Telefonování on-line dotazník
Jmenuji se Monika Součková. Jsem nezávislá konzultantka v oblasti podpory obchodu a marketingu ICT a konzultantka osobního rozvoje.
Oblastí telefonování se zbývám již několik let, z toho v oblasti IT 4 roky. Mám rovněž zkušenosti s telefonováním v oblasti síťového marketingu. Za poslední 4 roky jsem zrealizovala tisíce telefonních hovorů s jednateli firem, IT řediteli, finančními i obchodními řediteli, ale i s recepčními a asistentkami ředitelů. Na této cestě jsem překonávala řadu překážek, odmítnutí, překonávala svůj strach, vystupovala ze své komfortní zóny, učila se emočně zvládat různé situace, vytvořila systém, a zároveň se radovala z úspěchů.
Jsem si vědoma, že telefonování je náročná obchodní disciplína, ve které mnoho lidí troskotá či si přeje zlepšovat tuto dovednost. Rozhodla jsem se sdílet zkušenosti a dovednosti zaměřené na telefonování a napsat e-book pro ty, kteří chtějí rozvíjet dovednosti v této oblasti, a dosahovat tak rychleji a snadněji obchodních i osobních výsledků.
Žádám vás proto o vyplnění následujícího dotazníku pro získání zpětné vazby, co konkrétně vás zajímá, jaké oblasti si přejete zlepšit a rozvíjet.
Za vyplnění dotazníku dostáváte ode mne DÁREK.
1) články na téma Myšlení 1. ligy
- články s rozhovory TOP osobností – Jana Mühlfeita, Mariana Jelínka a Marie Diamond – na téma Myšlení 1. ligy, na kterých jsem osobně spolupracovala.
2) článek na téma Pozitivní leader a odemykání potenciálu
- článek s rozhovorem s Janem Mühlfeitem, na kterém jsem osobně spolupracovala